Site Overlay

Je vhodné nosit reklamní čepice?

Každá firma chce vydělat co nejvíce peněz. Je to jen logické, přeci jen, byla kvůli tomu založena. To však není nic jednoduchého. Je potřeba si udržet stávající zákazníky a zároveň lákat stále nové. A vzhledem k tomu, že konkurence se snaží přesně o to samé, můžeme si představit, o jak náročný úkol jde.

Klíčem k úspěchu je zde dobře zvolená marketingová strategie. Ta se obvykle skládá z několika metod propagace, zvolených tak, aby se navzájem doplňovaly a aby jejich celkový efekt byl co největší. A ačkoliv většina lidí zná nejlépe klasické reklamy, rozhodně to není jediný způsob propagace.

cepice1

Velmi často je součástí marketingových strategií i rozdávání či prodej nejrůznějších propagačních předmětů. Obvykle jsou to například tužky, propisky či klíčenky, často s baterkou, tedy věci, jejichž výrobní cena je velmi nízká a které jsou zároveň užitečné. Někdy se však firma rozhodne investovat do tohoto typu propagace víc, a může si nechávat vyrobit třeba reklamní čepice.

Zde se může jednat o klasické kšiltovky či zimní teplé kulichy. Společné mají to, že na své přední straně mají logo a jméno dané firmy. Cílem je, aby tuto čepici daný člověk nosil, a ostatní kolemjdoucí to viděli. Přečtou si jméno na čepici a je možné, že je přepadne zvědavost, o jakou firmu se jedná. A asi nebude špatná, když ten člověk nosí oděv s jejím logem, ne?

ksiltovka2

I z těchto důvodů bychom se měli ptát, zda je skutečně vhodné takovéto propagační oblečení nosit. Zde pak záleží především na nás a na našem svědomí. Skutečně nám nevadí, že děláme reklamu právě této firmě? Jsme s ní skutečně dostatečně spokojeni?

Dále je třeba zvážit, jak se na nás budou dívat ostatní. Jistě, je mnoho lidí, kteří tento problém příliš neřeší. Avšak většině lidí záleží na tom, jaký dojem dělají na ostatní.

Jak již bylo řečeno, záleží zde jen na nás. Pokud se nám daný kus oděvu líbí, tak proč jej nenosit?